T.R.S. Květiny - Obchodní podmínky

Naše prodejny jsou Vám k dispozici 7 dnů v týdnu. Uvážeme a dodáme Vám květinovou vazbu dle Vašeho výběru ke všem příležitostem, včetně smutečních událostí.

1/ Objednávání

Objednávky přijímáme pomocí objednávkového formuláře, emailem, telefonicky nebo osobně na prodejně. V objednávce je třeba uvádět přesnou adresu, důležitý je telefon obdarovaného (příjemce), protože někdy je velmi složité adresáta zastihnout.

Květiny nutno objednat minimálně 24 hodin před požadovaným doručením. Objednávky mimo region, k doručení v rámci ČR přijímáme minimálně 48 hodin předem. Pro expresní doručení tentýž den v rámci regionu je třeba nás kontaktovat na mobil 603212050 nebo 603212067 a domluvit se na možnosti doručení.

 

Objednávku zpracujeme a dodáme vždy až po zaplacení celé částky.

Pokud příjemce nezastihneme doma, volíme tyto možnosti.

- doručení na privátní adresy :
vyhrazujeme si právo, v případě nepřítomnosti adresáta, zanechat květy u sousedů, rodičů či kamarádů ( tzv. náhradní příjemce )

- doručování do firem :
V první řadě se snažíme doručit kytici adresátovi do firmy či na pracoviště osobně. Pokud je adresát nepřítomen je za doručenou považována kytice s přenecháním na recepci, vrátnici nebo u kolegů vždy proti podpisu . Naše firma nezodpovídá za pozdní dodání, způsobené takto přebírající osobou.
 

2/ Změna a storno objednávky

Pokud si přejete změnit nebo stornovat již odeslanou objednávku, kontaktujete nás prosím telefonicky na 603212050 nebo 603212067.

Veškeré změny mohou být provedeny nejpozději 48 hodin před doručením. Po této době Vám již nemůžeme garantovat přijetí změn či storno vaší objednávky.
Děkujeme za pochopení.
 

3/ Kdy nedoručujeme

1/ V noci od 18.00 hodin do 8.00 ráno !
2/ V době státních svátků
3/ 24.12 a 31.12 po 12 té hodině.
 

4/ Platební podmínky

Objednávku zpracujeme a dodáme vždy až po zaplacení celé částky !

Platby je možno provést :

- hotově na provozovně
- převodem na účet
- systémem Gopay
- Internetovým bankovnictvím

V případě nezaplacení nebo zpoždění platby vám nebudeme moci doručit vybraný produkt ve stanoveném termínu , ačkoli nás to mrzí , není to v naší moci a v tomto případě Vám nemůžeme nabídnout žádnou náhradu.
 

5/ Všeobecné podmínky

1/ Na objednávku je třeba vždy uvést správné a pravdivé informace. V případě opakované cesty na uvedenou adresu jsme oprávněni si účtovat znovu dopravu a náklady s tím související.

2/ Ke každé objednávce je nutné uvést telefonní kontakt na příjemce, abychom ho mohli kontaktovat a domluvit čas dodání. Při doručování do nemocnic,pensionů nebo hotelů uvádějte prosím čísla pokojů, případně oddělení apod.

3/ Dárky a alkohol (nebude doručen osobě mladší 18 let) doručujeme pouze společně s květinovým darem v minimální hodnotě 350,- kč.

4/ Vyobrazená aranžmá jsou pouze pomůckou pro výběr a mohou se lišit od skutečně dodaných. Vyhrazujeme si právo je nahradit zbožím podobného vzhledu, barvy a stejné nebo vyšší kvality, tak aby bylo dosaženo co největší podobnosti. Naší snahou je maximální spokojenost zákazníka.

5/ Veškeré ceny uvedené na našich stránkách jsou již s platnou DPH.

6/ Každou přijatou objednávku potvrzujeme běhěm několika minut na Vámi zadanou emailovou adresu. Dodání květinového daru potvrzujeme jen na výslovné přání objednatele. Neváhejte nás kontaktovat, pokud je Vaše objednávka urgentní nebo nedostanete potvrzení o přijetí objednávky max. do 2 hodin od jejího odeslání v pracovní době mezi 8 a 18 hodinou.

7/ S odesláním objednávky objednatel prohlašuje, že přečetl a souhlasí s veškerými obchodními podmínkami.

8/ Pokud Vaše přání nenajdete u nás v katalogu, jsme maximálně ochotni vyjít vstříc Vašim představám a přáním.

9/ Pokud si objednatel nepřeje, nesdělujeme adresátovi kdo mu květinový dar zasílá.

6/ Kvalita a reklamace

Naše řezané květiny jsou dodávané vždy čerstvé a zabalené. Jejich kvalitu Vám garantujeme po dobu 24 hodin mimo smutečních květin a vazby. Přepokládáme základní péči o květiny jako je seříznutí, čerstvá voda a úměrná teplota. Při doručení zásilky Vás náš doručovatel poučí o tom, jak nejlépe ošetřit květiny a jak se o ně starat , aby Vám vydržely dělat radost co nejdéle.

V případě reklamace kvality předložte dodané květiny k posouzení na naši provozovnu, jinak nebude reklamace uznána. Všechny květiny se před expedicí fotí pro případ reklamace. Reklamace je třeba provést do 24 hodin od dodání telefonicky nebo emailem.Vyhrazujeme si právo na vyřízení reklamace po dobu 24 hodin po oznámení.

Na pozdější reklamace nebude brán zřetel !

Naše firma nezodpovídá za zdržení nebo zrušení dodávky z důvodu Vámi nesprávně zadaných či dopředu neověřených údajů, jako jsou adresa příjemce, výskyt na uvedené adrese, telefon příjemce apod.
 

7/ Ochrana osobních údajů

Garantujeme Vám, že v souladu se zák. 101/2000Sb. O ochraně osobních údajů jsou vámi zadané informace brány jako diskrétní a nebudou poskytovány třetím osobám.

Kdo má svátek

Včera měl svátek : Jana
Dnes má svátek : Viola
Zítra má svátek : Filip
Pozítří má svátek : Valdemar
T.R.S. Květiny - idatabaze.czKvětiny a květinářství - idatabaze.cz

Kde nás najdete

Pracovní doba prodejny

pondělí až pátek 8 - 18
sobota 8 - 18
neděle 8 - 18

 

Rozvoz květin

Kytice doručujeme každý den
od 8 do 18 hodin.